Reklamációk

Valami baj van a küldeményével? Kérjük, kövesse az alábbi pontokat.

Írjon egy e-mailt a info@ezshop.cz címre, amely tartalmazza a következőket:

  1. tárgy: CLAIM - XXXXXXXX (X helyett írja be a rendelési számot)
  2. a hibát leíró kísérőlevél
  3. fényképek a termékről, ha sérült
  4. a vásárlási bizonylat másolata
  5. az Ön feladói címe
  6. visszatérítés esetén az Ön bankszámlaszáma

Ne küldje vissza az árut azonnal, kérjük, várja meg a válaszunkat.

A panaszokat nem lehet telefonon keresztül megoldani.

Amennyiben visszaküldi az árut, kérjük, küldje vissza utánvét nélkül. A befizetett összeget ezután visszatérítjük az Ön számlájára. Az utánvétes küldeményeket nem fogadjuk el.

AZ ÁRUK VISSZAKÜLDÉSE

Vásároltál terméket a www.ezshop.cz oldalon? Az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Ha vissza kívánja küldeni az árut, kérjük, kövesse az alábbi pontokat. Ez nagyon egyszerű, és nem kell semmilyen papírmunkát kitölteni.

1. Küldje vissza a terméket eredeti állapotában, hogy a vételárat teljes egészében visszatéríthessük Önnek. A termékkel együtt mindenképpen mellékelje a visszaküldéshez az összes tartozékot és dokumentumot (jótállási jegy, használati utasítás vagy a termékhez mellékelt ajándék).

2. Írja fel a bizonylatra a nevét és vezetéknevét, a rendelés számát és a visszatérítéshez szükséges bankszámlaszámot.

3. Helyezze a jegyet az áruval együtt a dobozba, és csomagolja be gondosan.

4. Küldje el a csomagot a megadott címre. Ezshop.cz, Opavská 467, 747 18 Píšť

5. Az árukért kapott pénzt 14 napon belül visszatérítjük.